مجله گالری ساعت درین

معرفی برند ساعت رومانسون (Romanson)

معرفی برند ساعت رومانسون

معرفی برند ساعت رومانسون کار سختی نیست زیرا برند ساعت رومانسون یکی از معروف ترین برندهای ساعت در جهان است. وقتی صحبت از ساعت های لوکس می شود، بسیاری از مردم به برندهای سوئیسی مانند Breguet، Patek Phillipe و Vacheron Constantinفکر می کنند اما اکنون یک قهرمان کوچک پنهان در حال رقابت با برند سوئیسی در بازار جهانی است. سازنده ساعت در کره و سئول به نام Romanson  مستقر است.

ساعت های رمانتیک در ژاپن بسیار محبوب هستند. مجموعه جدید ساعت رومانسون در کنار ساعت های سیکو و سیتیزن یکی از پرفروش ترین برندهای ساعت در آسیا است. رومانسون در حال حاضر در حال گسترش بازار خود به هلند و بلژیک است. این ساعت برای کسانی که می خواهند ساعتی با قیمت مناسب داشته باشند انتخاب خوبی است.

اگر در مورد تاریخچه این برند سوالی دارید و می خواهید در مورد موفقیت آن، مجموعه ساعت رومانسون و نحوه خرید ساعت رومانسون بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

تاریخچه و معرفی برند ساعت رومانسون

برند ساعت رومانسون از زمان تاسیس خود در سال 1988 طیف وسیعی از ساعت ها را با طراحی و کیفیت خلاقانه به بازار جهانی عرضه کرده است. این شرکت نام خود را برگرفته از صنایع دستی در شهر مکانیکی رومانشورن سوئیس، خانه یک برند ساعت مچی مشهور جهان است. رومانسون که تنها با یک موسس و دو کارمند شروع به کار کرد، اکنون یک شرکت بزرگ تولید کننده ساعت است که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند و سالانه حدود 25 میلیون دلار سود دارد.

در سال 1988، کیم کی مون، موسس برند رومانسون، سعی کرد خاورمیانه را به بازار هدف خود تبدیل کند. زیرا خاورمیانه به یکی از بزرگترین قدرت های جهان تبدیل شده است. این استراتژی که توسط کیم کی مون پیش بینی شده بود، فروش ساعت رومانسون را به حدود 20 میلیون دلار در خاورمیانه رساند.

نمونه ای از موفقیت های برند رومانسون

بخش قابل توجهی از موفقیت این برند به سرمایه گذاری این شرکت در توسعه فناوری ساعت نسبت داده می شود. رومانسون اولین شرکت در جهان است که به طور مستقل فناوری برش شیشه را توسعه داده است. این فناوری به ساعت سازان اجازه می دهد تا ساعت هایی با صفحه های شیشه ای الماسی شکل و برش های ظریف ایجاد کنند. این ویژگی باعث افزایش فروش ساعت در خاورمیانه به خصوص در دبی شد.

رومانسون همچنین اولین ساعت ساز کره ای است که ساعتی فوق نازک با قطر 3.89 میلی متر تولید کرده است. این ساعت به یکی از طرح های مورد علاقه مردم این کشور تبدیل شده است.با این موفقیت زمانی که کارخانه ساعت سازی خط جدیدی از ساعت های رزگلد را معرفی کرد، بسیاری از زنان اروپایی به ویژه زنان روسی بلافاصله شیفته طرح و رنگ صورتی شدند.

با توجه به گنجاندن شرکت های مطرحی مانند Miota و Seiko در خط تولید رومانسون، این شرکت توانسته به اوج حرفه خود دست یابد. همچنین در ابتدای سال 95 این سازمان به لطف گواهی ISO 9001 توانست جایگاه خود را بیش از پیش در بازار حفظ کند.

با این حال، پس از نزدیک به بیست سال کسب و کار موفق، این شرکت در سال 2009 با مشکلات غیر منتظره ای مواجه شد و به تدریج موقعیت خود را در بازار از دست داد. زیرا اکثر مردم تلفن همراه داشتند. فروش شرکت در آن زمان شروع به کاهش کرد و همه چیز به مدیریت نزدیک می شد. به همین دلیل رومیان برای رهایی از این مشکل نیاز به تغییر اساسی داشتند.

برای مقابله با این چالش، مدل جدیدی را در اولین سری خود به نام ATRAX در سال 2011 عرضه کرد. نام این مدل از یک عنکبوت سمی رایج در استرالیا گرفته شده است. این مدل اگرچه قیمت بیشتری نسبت به ساعت های دیگر داشت اما با فروش فوری خود به ستاره خط تولید رومانسون تبدیل شد. این مجموعه با اجزای کلیدی ساخته شده است که کیفیت بالایی دارند و ساخت کشور سوئیس می باشند.

کیم کی سوک، مدیر اجرایی Romanson Watch می‌گوید: “ما بر روی توسعه مدل‌هایی تمرکز می‌کنیم که می‌کوشند نیازها و انتظارات هر منطقه و کشور را برآورده کنند. استراتژی جهانی که دنبال می‌کنیم آنقدر موفقیت‌آمیز بوده است که این فرصت را داشتیم تا به سالن اصلی BaseWorld بپیوندیم.

سال 2014 که فقط با برندهای لوکس سوئیسی پر شد. مدیرعامل این شرکت همواره تاکید کرده است که رومانسون به انجام هر کاری برای بهترین شدن ادامه خواهد داد. رومانسون از سال 1997 در این رویداد سالانه شرکت کرده و هر بار مدل های جدید این شرکت مورد توجه عموم قرار گرفته است.

این برند در سال 2017 نام شرکت خود را از Romanson Co.Ltd به J.ESTINA Co.Ltd تغییر داد. این شرکت علاوه بر ساعت، عطر، کیف و لوازم جانبی تولید می کند.

متریال های ساعت رومانسون

در معرفی برند ساعت رومانسون باید گفت که از مواد بادوام مانند آلومینیوم، استیل ضد زنگ ساخته شده اند که بادوام و طول عمر بالایی دارند.

کالکشن های ساعت رومانسون

محبوبیت این برند ساعت با تنوع مدل ها و مجموعه ها توضیح داده شده است. برند رومانسون مجموعه های مختلفی را برای مردان و زنان ارائه می دهد. در ادامه معرفی برند ساعت رومانسون در مورد این مجموعه ها صحبت خواهیم کرد.

ساعت های زنانه رومانسون

ساعت های زنانه Romancen ترکیبی غیرمنتظره از سایه های طلایی، ساختارهای مختلف روی دستبند، زیبایی و تخطی را نشان می دهد. مدل زنانه این ساعت پیچیده است و نیاز به مهارت زیادی دارد. ظاهر رمانتیک با کریستال های سواروسکی، صفحات طلا و زیرکونیای مکعبی عالی به نظر می رسد. مجموعه زنانه برند رومانسون در مجموعه های محبوبی مانند “Adele”، “Modish”، “Elio” و “Premier” در دسترس مشتریان است.

سری «ادل» مدل‌های ساعت کلاسیکی هستند که در یک قاب استیل قرار گرفته‌اند. از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه وجود سنگ های زیرکون بر روی قاب ساعت می باشد.

مدل های متعلق به گروه «مدیش» را می توان به راحتی با چشم دید. سبک همه این مدل ها مینیمالیست است. این ساعت هیچ عنصر تزئینی ندارد و از رنگ های ساده استفاده می کند.

مجموعه “Eleve” برند رومانسون مخصوص خانم های ظریف و زنانه ای است که عاشق استایل و طراحی ظریف و نوآورانه این مدل ساعت هستند. ساعت های این مجموعه با بند های نازک، طراحی زیبا و جزئیات ریز و ظریف از دیگر مدل ها متمایز هستند.

مجموعه ساعت «تروفیش» یکی از معروف ترین و گران ترین خطوط تولید برند رومانسون است. یکی از ویژگی های بارز این مجموعه وجود زیورآلات در ساعت می باشد. در این مدل ساعت، یک کریستال یاقوت کبود در بالای صفحه قرار گرفته است.

مجموعه پریمیر یکی از جدیدترین مجموعه های رومانسون است. مدل های این خط از تیتانیوم و فولاد سنگین ساخته شده اند.

ساعت های مردانه رومانسون

رومانسون در ابتدا منحصرا برای ساخت ساعت های زنانه ساخته شد اما با گذشت زمان، تقاضا برای لوازم جانبی مردانه، شرکت را مجبور به تجدید نظر کرد. ساعت‌های مردانه رومانسون شامل ساعت‌های با کیفیت و مقرون به صرفه است. معروف ترین مجموعه ساعت های مردانه رومانسون «ادل»، «مودیش» و «اوپوس» هستند.

ساعت های مردانه در مجموعه “Modish” با اشکال هندسی ساده و خطوط متراکم خود متمایز می شوند. مدل های این مجموعه کاملا با سبک کاری و سخت گیرانه ترکیب شده اند.

مواد اولیه ساعت های مردانه از مجموعه «عادل» از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. این ساعت ها عمدتاً دارای بند فلزی و بدنه فولادی ضد زنگ هستند. این خط شامل مدل هایی با بند چرمی و صفحه ای است که با شیشه معدنی پوشانده شده است. تمامی ساعت های این مجموعه ضد آب هستند.

اگر قصد خرید ساعت های اسپرت برای مصارف روزمره را دارید، خط تولید “Opus” این برند برای شما مناسب است. از نکات بارز این مجموعه می توان به صفحه ساعت بزرگ، قاب مشکی، ضد ضربه و آب بودن اشاره کرد.

تفاوت ساعت های اصل رومانسون با ساعت های فیک رومانسون

اغلب اتفاق می افتد که خریدار، به دلیل اینکه می خواهد در هزینه خود صرفه جویی کند، یک ساعت رومانسون تقلبی را به گمان اصل بودن آن می خرد. برای جلوگیری از کشف تقلبی و اصل، توجه به چند نکته ضروری است:

  • ساعت های رومانسون برخلاف ادعای فروشنده مبنی بر سوئیسی بودن، ساخت کره هستند. اگر فروشنده اصرار دارد که این مدل ساعت سوئیسی است، در انتخاب خود تجدید نظر کنید.
  • تمام ساعت های رومانسون دارای نام تجاری (Romanson) در جلو هستند. اگر ساعت شکلی متفاوت از این داشته باشد، مطمئناً می توانید تشخیص دهید که ساعت تقلبی است.
  • این برند همیشه به خاطر کیفیت بالای ساعت هایش شناخته می شود. اگر ساعت پیش روی شما کیفیت پایینی دارد و به جزئیات توجهی ندارد، نسخه تقلبی است.

چگونه ساعت رومانسون اصل را خریداری کنیم؟

امروزه ساعت های رومانسون هر آنچه را که برای تکمیل استایل شما نیاز دارید را برآورده می کند. این ساعت ها به دلیل قیمت مناسب می توانند در بین همه افراد از هر نسلی محبوب باشند. ساعت های رومانسون با استحکام، دوام و قابلیت های بالا از سایر برندها متمایز می شوند. به گفته کاربران این برندهای ساعت، حتی پس از استفاده طولانی مدت بدون تغییر ظاهر و کیفیت کار می کنند.

اگر بعد از معرفی برند ساعت رومانسون به ساعت های رومانسون علاقه پیدا کردید و می خواهید این برند را در کنار ساعت های دیگر خریداری کنید، می توانید ساعت مورد نظر خود را از گالری ساعت درین واچ انتخاب و خریداری کنید. این فروشگاه نماینده اصلی ساعت رومانسون می باشد. تمامی محصولات آن معتبر است و ضمانت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *