مجله گالری ساعت درین

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

همانطور که می دانید، بهترین مارک ساعت مچی زنانه های مختلفی برای خرید در صنعت ساعت وجود دارد. این برندهای مختلف شما را برای انتخاب درست کمی سردرگم می کند. ساعت مچی یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم هاست. ساعت مچی زیبایی زیبایی به استایل خانم ها می دهد و استایل آنها را شیک تر می کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین برند ساعت زنانه را برای شما انتخاب کنیم، یک ساعت زنانه معتبر متناسب با بودجه شما و عملکردی که از آن انتظار دارید بخرید.

نکات مهم برای خرید ساعت مچی زنانه محبوب:

  • قطر ساعت مچی: قطر ساعت مچی زنانه معمولا بین 27 تا 42 میلی متر است انتخاب قطر ساعت مچی یک موضوع سلیقه ای است. و شما باید بهترین اندازه را برای مچ دست خود انتخاب کنید.
  • شکل دست: برای انتخاب ساعتی که با شکل دست شما مطابقت داشته باشد، ساعت نباید زیاد آویزان شود یا خیلی باریک باشد. اگر می خواهید در مورد نحوه انتخاب ساعت بر اساس اندازه مچ دست خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله ما را در مورد انتخاب ساعت بر اساس اندازه مچ خود بررسی کنید.
  • ضخامت صفحه: عموماً در ساعت مچی ضخامت صفحه با قطر آن متناسب است. هرچه صفحه ضخیم تر باشد، ساعت سریعتر است.
  • ساعت های زنانه سوئیسی بهترین و معروف ترین برندها هستند
  • سوئیس و ژاپن جزو برترین کشورهای تولید کننده ساعت در جهان هستند. با توجه به متریال گران قیمتی که در این ساعت ها استفاده می شود، گران هستند. در ادامه با برخی از محبوب ترین برندهای ساعت زنانه آشنا می شویم.

برند دنیل کلین (DANIEL KLEIN)

ساعت‌های دانیل کلاین اصالتاً ژاپنی هستند. زیرا موتور این ساعت ها که یکی از قطعات اصلی یک ساعت می باشد ساخت کشور ژاپن است. موتورهای قدرتمند ژاپنی در این ساعت ها یکی از نقاط قوت دنیل کلین است. همچنین همانطور که گفته شد این ساعت ها سبک طراحی مشخصی دارند.

دنیل کلین یکی دیگر از شرکت هایی است که ساعت های خود را در طرح ها و رنگ های متنوع و با قیمت بسیار پایین تولید می کند. بنابراین این برند می تواند برای هر گروه سنی و هر سلیقه ای مناسب باشد.

دسته بندی ساعت های دنیل کلین

بسته به مدلی که خریداری می کنید، ساعت های دانیل کلاین دارای کرونوگراف، نمایشگر روز و تاریخ و مقاومت در برابر آب هستند. این ویژگی ها نشان می دهد که ساعت های دنیل کلین بر اساس مد روز دنیا طراحی شده اند. اینجاست که دنیل کلاین شعار معروف خود را قویا ثابت می کند.

با خرید ساعت دنیل کلین به جای اینکه پول خود را برای خرید ساعت تقلبی هدر دهید، می توانید یک ساعت اورجینال با گارانتی اصلی، عمر طولانی، امکانات بیشتر، کیفیت عالی و با قیمت کمتر خریداری کنید.

dk.1.13455.4

ساعت مچی زنانه دنیل کلین کد DK.1.13455.4

ساعت مچی زنانه دنیل کلین DK.1.13463-1

ساعت مچی زنانه دنیل کلین DK.1.13463-1

ساعت مچی زنانه دنیل کلین DK.1.12989.5

ساعت مچی زنانه دنیل کلین DK.1.12989.5

ساعت مچی زنانه دنیل کلین DK.1.13482-4

برند کاسیو (casio)

برند معروف کاسیو در سال 1946 توسط مهندس ژاپنی تادائو کاسیو در توکیو تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در حال حاضر در شیبویا، توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بورس اوراق بهادار توکیو معامله می شود. این برند در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه ساعت سازی پیشرفت های زیادی داشته است.

 امروزه ساعت های کاسیو جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین مدل های بازار جهانی هستند. اگر به تاریخچه برند کاسیو علاقه دارید، روی لینک “تاریخچه برند کاسیو” کلیک کنید. در زیر می توانید تاریخچه کوتاهی از این برند را مطالعه کنید.

تاریخچه بنیاد برند کاسیو

تادائو کاشیو کاشیو سیساکویو را در توکیو در کشوری جنگ زده تاسیس کرد. این شرکت قطعات و ابزارهای کاربردی زیادی تولید کرده است. او و 4 برادرش برای تأسیس شرکت کاسیو در سال 1957، با به عهده گرفتن نقشی ویژه و مشارکت نزدیک و قوی، به نیروها پیوستند. هر برادری تخصص و قدرت منحصر به فرد خود را به ارمغان آورد.

کلمه Cassio تلفظ انگلیسی نام خانوادگی این چهار برادر است. اولین محصول کاسیو که وارد تولید انبوه شد یک جا سیگاری بود که به مردم کمک می کرد آخرین سیگار خود را بکشند و به دلیل شرایط اقتصادی ژاپن از هدر رفتن دوری کنند. فروش این محصول برای شروع سرمایه بود.

شرکت کامپیوتر کاسیو با مسئولیت محدود در سال 1957 با انتشار اولین ماشین حساب کامل جهان تاسیس شد. ده سال بعد، اولین شرکت کاسیو در خارج از کشور در نیویورک تأسیس شد. در همان دهه، کاسیو توانست شرکت های فروش خارجی را در هامبورگ، آلمان غربی و لندن تأسیس کند.

ساعت مچی زنانه کاسیو کد LTP-V005D-1A

ساعت مچی زنانه کاسیو کدltp-1302d-7a1vdf

ساعت مچی زنانه کاسیو کدLTP-1094q-1ARDF

ساعت مچی زنانه کاسیو جنرال کد A171WEG-9ADF

برند بیبی جی (baby G)

برند ساعت زنانه Casio Baby-G در سال 1994 به عنوان کپی از “برادر بزرگ” G-SHOCK ایجاد شد. Baby G با ساعت‌های مچی شیک، جسورانه و قوی نمونه‌ای از ادغام مد و عملکرد برای خانم‌های سرزنده و فعال است. ساعت‌های بیبی جی مجهز به چندین آلارم روزانه و عملکرد کرونومتر هستند که در برابر ضربه و آب مقاوم هستند، با همان عملکرد عالی که بیبی جی به آن معروف است.
این ساعت مچی مجهز به مکانیزم ضد ضربه و مقاومت 100 متری در برابر آب، طرح های منحصر به فرد و رنگ های بسیار زنانه و جذاب برای هر خانمی است که زندگی فعال و شیک خود را انتخاب می کند.

ساعت ورزشی بیبی جی

ساعت های Casio Baby G نه تنها از نظر ظاهری زیبا و جالب هستند، بلکه جذاب هستند و کارایی های زیادی نیز دارند. این ساعت ها را با ویژگی های قابل اعتماد و چشمگیرشان بررسی کنید.
ثابت تأثیر است
به لطف طراحی مقاوم در برابر ضربه و لرزش، Baby G برای حرکات سخت و شدید در زندگی روزمره، ورزش یا فعالیت های خارج از منزل ایده آل است. ساختار هسته Casio Baby G می تواند حتی در برابر ضربه های شدید ناشی از سقوط یا ضربه مقاومت کند.

BGA-280SW-4ADR

ساعت مچی زنانه بیبی جی کاسیو کد BGA-280SW-4ADR

BA-130-7A2DR

ساعت مچی زنانه بیبی جی کاسیو کد BA-130-7A2DR

BA-112-1A

ساعت مچی زنانه بیبی جی کاسیو کد BA-112-1A

BGA-270-2ADR

ساعت مچی بیبی جی کاسیو کد BGA-270-2ADR

جمع بندی 

اگر از این مقاله خوشت اومد و این مقاله برات کاربردی بود حتما گالری ساعت درین رو دنبال داشته باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *