مجله گالری ساعت درین

معرفی برند های ساعت سوئیسی

معرفی برند های ساعت سوئیسی

همانطور که می دانید سوئیس بهترین تولید کنندگان ساعت در جهان را دارد. در این مقاله می خواهیم در مورد برند های ساعت سوئیسی یا برندهای کشورهای مختلف که ساعت های آنها ساخت سوئیس است بدانیم. سوئیس دارای سابقه طولانی و قابل احترام در ساعت سازی است. به این سوال پاسخ دهید که ساعت سوئیسی چیست؟ باید گفت که پاسخ به این سادگی نیست. در واقع کلمه “ساخت سوئیس” لزوماً به این معنی نیست که ساعت 100٪ ساخت سوئیس است. در عوض، در واقع نشان می دهد که ساعت مطابق با استانداردهای کیفیت بالا تحت قانون علامت تجاری سوئیس است. ساعت ها باید شرایط خاص و دقیقی را داشته باشند تا به عنوان ساخت سوئیس طبقه بندی شوند، بنابراین کیفیت ساخت و عملکرد عالی را تضمین می کنند.

بررسی و معرفی برند های ساعت سوئیسی

در زیر در مورد برخی از برند های ساعت سوئیسی صحبت خواهیم کرد.

1. rolex

بدون شک رولکس یکی از بهترین برندهای ساعت مردانه و زنانه سوئیسی است که سال هاست جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است. قدرت رولکس در تاریخچه برند آن نهفته است، نه تنها نوآوری های آن، بلکه بازاریابی هوشمند نیز نقص اساسی موفقیت آن بوده است. حرکت ساعت های رولکس کاملاً پیچیده است و رولکس بر روی تولید مکانیسم های حرکتی پیچیده تمرکز ندارد، بلکه تمرکز اصلی آن بر ایجاد ساعت های دقیق، بادوام و زیبا است. این برند که یکی از برند های ساعت سوئیسی است، قابلیت اطمینان و کیفیت را در اولویت قرار می دهد که حتی امروزه نیز رقیبی ندارد. رولکس یک برند لوکس با ساعت های قیمتی بالا است.

2. Omega

اگر به دنبال یکی از بهترین برند های ساعت سوئیسی مردانه یا زنانه هستید، امگا انتخاب مناسبی برای شماست! Omega با ترکیب عملکرد و طراحی بسیار محبوب است و انتخاب مورد علاقه افراد مشهوری مانند جورج کلونی است. Omega Speedmaster نه تنها اولین ساعت مچی روی ماه است، بلکه اثبات شده ترین ساعت مچی تمام دوران است. از نظر طراحی، ساعت های این برند مدرن، زیبا و اسپرت هستند. در سال های اخیر این برند افراد زیادی را به خود جذب کرده است. امروزه مجموعه های امگا کمتر از مجموعه های رولکس معروف نیستند.

3. Patek Philippe

به طور کلی، Patek Philippe به عنوان بهترین مارک ساعت سوئیسی برای مردان و زنان در بین تمام تولید کنندگان عمده و لوکس ساعت سوئیسی شناخته می شود، دلیل موفقیت آن توانایی آن در تسلط بر تمام جنبه های ساعت سازی است. Patek Philippe  صد و هفتاد و هفت سال است که در بازار حضور دارد و در این مدت به طور مداوم ساعت تولید می کند و به لطف این تجربه منحصر به فرد از نسلی به نسل دیگر ساعت سازان منتقل شده است. کیفیت مهمترین ارزش Patek Philippe است و کل شرکت برای پشتیبانی از آن طراحی شده است.

4. Swatch

نام سواچ مخفف کلمه انگلیسی Second Watch است. این برند در سال 1983 توسط ارنست تامکه، المار موک و ژاک مولر تأسیس شد. در ابتدا، این برند می دانست که باید ساعت های پلاستیکی تولید کند و با برندهای محبوبی مانند گاز و فسیل رقابت کند. بدین ترتیب در سال 1993 اولین ساعت فلزی خود را روانه بازار کرد. امروزه سواچ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند های ساعت سوئیسی برای مردان و زنان است. ساعت های رنگارنگ، عجیب و غریب و منحصر به فرد سواچ یکی از دلایل برجسته شدن این برند است.

5. TAG Heuer

TAG Heuer یکی از شناخته شده ترین برند های لوکس سوئیسی برای مردان و زنان در جهان است که در طول تاریخ خود به موفقیت های زیادی دست یافته است. از سال 1860، TAG Heuer نوآوری در فناوری و زمان سنجی دقیق را برای ایجاد دقیق ترین ابزارهای زمان سنجی در جهان ترکیب کرده است. همچنین این برند ارتباط تنگاتنگی با ورزش و موتوراسپرت دارد. هر یک از مجموعه های Tag Heuer جایگاه ویژه ای در طراحی استادانه خود پیدا کرده است.

6. IWC Schaffhausen

یکی از بهترین برند های ساعت سوئیسی IWC است. IWC Schaffhausen در سال 1868 توسط آریوستو جونز ساعت ساز بوستونی از فلورانس تاسیس شد. یکی از آرزوهای او ترکیب فناوری ساعت سازی آمریکایی با ظرافت و پیچیدگی ساعت های سوئیسی بود. از طریق توسعه دقیق و آزمایش های گسترده، این برند دارای طراحی های منحصر به فرد و مهارت بی نظیر توسط مهندسان متخصص خود است.

7. Longines

Longines-scaled

اگر به دنبال یکی از بهترین برندهای ساعت های مردانه و زنانه سوئیسی هستید، ساعت سوئیسی Longines را به شما پیشنهاد می کنیم! Longines یکی از برندهای ساعت های لوکس سوئیسی است که در Saint-Emire واقع شده است این برند در سال 1832 توسط آگوست آگاسیز تاسیس شد. شعار Longines یک نگرش است و این فلسفه در ساخت این ساعت منعکس شده است. صفحه نمایش خوانا این ساعت و موتور سوئیسی به کار رفته در ساعت های مچی این برند، Longines را بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال ساعتی با طراحی زیبا و دقت بالا هستند.

8. Frederic Constant

ساعت مچی فردریک کنستانت

Frederic Constant یک ساعت ساز نسبتاً جدید است اما در طول سه دهه گذشته این برند از قدرت به قوت خود گذشته است و همیشه مدل های ساعت های لوکس هیجان انگیزی را ارائه می دهد. برند فردریک کنستانت در سال 1988 تاسیس شد. این برند ممکن است به قدمت سایر برندهای ساعت سوئیسی نباشد اما این شرکت از همان ابتدا خود را به عنوان یک ساعت ساز ماهر تثبیت کرده است. Frédéric Constant در تمام مراحل ساخت ساعت از طراحی اولیه تا مونتاژ شرکت دارد و یکی از معتبرترین برندهای ساعت است که توجه دوستداران ساعت را به خود جلب می کند.

قیمت ساعت های این برند در حال افزایش است.

9. Mathey Tissot

خرید ساعت متی تیسوت

ماتیاس تیسوت یکی از قدیمی ترین برند های ساعت سوئیسی است. این برند به دلیل کیفیت و دقت ساعت هایش شناخته شده است. ماتیاس تیسوت یکی از تولید کنندگان پیشرو ساعت در سوئیس است که ساعت هایش در سراسر جهان مورد احترام هستند و به دلیل کیفیت برتر جوایز بسیاری را در سراسر اروپا کسب کرده اند. این برند ریشه در سوئیس دارد و عبارت Swiss Made بر روی صفحه ساعت نشان دهنده ساخت سوئیس و کیفیت بالا است. ماتیاس تیسوت زیرمجموعه های زیادی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. قیمت ساعت های این برند در رده متوسط ​​قرار دارد.

10. Alpina

خرید اینترنتی و قیمت ساعت آلپینا ALPINA WATCHES

آلپینا یک برند سوئیسی با بیش از 135 سال تجربه است. برند آلپینا یکی از برندهای پیشگام در صنعت ساعت سازی سوئیس است. این برند در سال 1938 مفهوم ساعت های ورزشی سوئیسی را با Alpina 4 پیشگام کرد. ساعت های آلپینا برای کسانی که جرات شرکت در سخت ترین و پرحجم ترین رویدادهای ورزشی را دارند ایده آل هستند. ماموریت این برند تولید ساعت‌های ورزشی بسیار قدرتمند است که در سخت‌ترین شرایط با بالاترین دقت و قابلیت اطمینان کار می‌کنند.

آلپینا ساعت هایی را تولید می کند که به طور خاص طراحی و ساخته شده اند تا در برابر محیط طبیعی، به ویژه در ارتفاعات و اعماق بالا مقاومت کنند. عملکرد و مواد به کار رفته در آنها به گونه ای طراحی شده است که بتوانید از استفاده آنها در فعالیت هایی مانند کوهنوردی، پرواز، غواصی یا قایقرانی اطمینان داشته باشید. از سال 2002، این برند بخشی از شرکت ساعت سازی فردریک کنستانت بوده است. قیمت این ساعت ها نسبتا بالاست.

11. fortis

برند سوئیسی فورتیس در سال 1912 توسط یکی از علاقه مندان و تاجر ساعت تاسیس شد و از آن زمان تاکنون رشد زیادی داشته است. این برند دارای مجموعه های فضا، دریا و آسمان است که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. این برند ساعت های هوانوردی معروف است و این برند مبتکرترین است. به گفته بسیاری از خلبانان و علاقه مندان به پرواز در جهان، فورتیس احتمالا بهترین ماشین تسخیر آسمان جهان را ساخته است. این برند ساعت در کلاس متوسط ​​قیمت دارد.

 

12. adriatica

یکی از اهداف اصلی برند آدریاتیکا ایجاد طرح‌ها و مدل‌های جدید، زیبا و متنوع است که کاملاً با سبک‌های در حال تغییر نسل‌ها سازگاری داشته باشد و در عین حال قیمت‌های آن متوسط ​​باشد. ساعت های سوئیسی این برند بیانگر مفهوم کیفیت بالا، دقت، قابلیت اطمینان، زیبایی و اصالت طراحی هستند. ساعت های آدریاتیکا با دقت ساخته شده اند.

13. Pierre Petit

زمانی که گروه Jacques Lehman به دنبال گسترش و توسعه بود، برند فرانسوی Pierre Petit برای فروش قرار گرفت و این فرصت به وجود آمد و Pierre Petit با گروه Jacques Lehman ادغام شد. اگرچه برند پیرتی اصالتاً سوئیسی نیست، اما دارای ساعت‌های مچی ساخت سوئیس است. ساعت های کلاسیک با ظاهر و زیبایی چشمگیر از عوامل اصلی مجموعه ساعت های این برند هستند. بنابراین، استانداردهای بسیار بالایی باید رعایت شود. همچنین با وجود اینکه این برند نسبتا جدید است، ساعت های این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از مواد مرغوب ساخته شده اند. ساعت های این برند دارای قیمت متوسط ​​تا بالا هستند.

14. Salvatore Ferragamo

منشاء برند Salvatore Ferragamo ایتالیایی است، اما کیفیت و قابلیت اطمینان آن توسط ثبت سوئیسی در ساعت تعیین می شود. مجموعه ساعت های این برند نشان دهنده دانش و تجربه سازنده سوئیسی و میراث ایتالیایی است. یک ساعت مدرن با جزئیات و ظاهر عالی! درست است که این ساعت ها از نظر فنی نوآورانه نیستند. اما از نظر طراحی متناسب با برند بسیار زیبا و جالب هستند. ساعت‌های Salvatore Ferragamo مطابق با ارزش‌ها و تصویر برند هستند و ظرافت پیچیده و زیبایی مدرن را به نمایش می‌گذارند. قیمت این برند ساعت در حال افزایش است.

15. Seven Fridays

Seven Fridays یک برند معتبر جهانی است. هدف اصلی این برند به چالش کشیدن قوانین و ایجاد جایگزین است. هفت جمعه بسیار متمایز و قابل تشخیص است. اگرچه این برند سابقه چندان طولانی ندارد اما به سرعت در سوئیس و در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد. ساعت های او اکنون به بیش از 80 کشور در سراسر جهان می رسد. استقبال گسترده از ساعت های Seven Silver در سرتاسر جهان گواهی بر این است که این برند چقدر عالی است. طراحی های جالب، کیفیت، ماشین آلات دقیق و قابل اعتماد دلیل کافی برای بسیاری از خریداران برای پرداخت قیمت های بالا برای این ساعت ها است. به جرات می توان گفت که ساعت های این برند کاملاً ساخت سوئیس نیستند اما کیفیت و ساخت بالایی دارند.

16. versace

اگرچه ورساچه یک برند ایتالیایی است اما ساعت های آن ساخت سوئیس است. کیفیت هر ساعت ورساچه توسط برند ساخت سوئیس تضمین شده است. این ساعت سوئیسی بودن، کیفیت و دقت را تضمین می کند. ساعت های این برند کنترل شده و تحت آزمایش های سخت قرار می گیرند. برند لوکس ایتالیایی ورساچه مترادف با جسور، قوی، جذاب و در عین حال زیباست. ساعت های ورساچه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ترکیب ساخت ظریف و دقیق و طراحی خلاقانه در ساعت های این برند بی نظیر است. شاید به همین دلیل است که ورساچه را یکی از بهترین برندهای ساعت سوئیسی برای مردان و زنان می دانند!

17. Trussardi

Trussardi یکی از برندهای لوکس ایتالیایی-سوئیسی است. ساعت های این برند ساخت کشور سوئیس می باشد. ساعت‌های سوئیسی که میراث ایتالیایی از طراحی گرفته تا سبک و استایل را به نمایش می‌گذارند، با دانش فنی ساخته شده‌اند. ساعت های تروساردی شما را زیباتر می کند! این ساده ترین راه برای شناسایی آنهاست.

18. زینه

برند اسکادا اصالتا آلمانی است. ساعت های اسکادا مانند دیگر محصولات این برند گران و زیبا هستند. افراد کمی هستند که طرفدار ساعت‌های آلمانی باشند، ساعت‌های ساخت سوئیس بپوشند و زیبایی را مهم‌ترین بخش ساعت بدانند، اما اسکادا را فراموش کنند. اسکادا ترکیبی از کیفیت، ظرافت و زیبایی است. قیمت این برند ساعت در حال افزایش است.

19. Coinwatch

کارخانه برند ساعت سکه در استرالیا است اما ساعت های این برند دارای موتورهای سوئیسی ساخته شده توسط ساعت سازان حرفه ای هستند. این برند ساعت های بسیار شیک و جذابی با طراحی های خاص و خلاقانه می سازد. Coinwatch با ترکیب سکه هایی با طراحی خاص و ارزش تاریخی، ساعت های نمادینی را برای یادآوری آن لحظه خاص ایجاد کرده است. قیمت ساعت این برند در حال افزایش است.

20. آلبرت رایلی

کارخانه های آلبرت رایلی سوئیس دارای تجهیزات پیشرفته، پرسنل ماهر و عملکرد فوق العاده هستند. ساخت ساعت آلبرت رایلی فرآیندی پیچیده و منظم است. از زمان تصور اولیه تا مونتاژ دقیق، ساعت های این برند با کنترل کیفیت دقیق به پایان رسیده است. آلبرت رایلی سبک را دوباره تعریف می کند. این ساعت ها روحی مدرن و تازه را ارائه می دهند. آنها پاسخی به این سوال هستند که یک ساعت مچی شیک و مدرن چگونه باید باشد. طراحی شیک و متمایز آلبرت رایلی نتیجه یکپارچگی کامل است که در آن همه عناصر ساعت با یکدیگر هماهنگ هستند، احتمالاً به همین دلیل است که آلبرت رایلی یکی از بهترین مارک های ساعت سوئیسی برای زنان و مردان در جهان محسوب می شود.

21. ناشناس

یکی از برندهای ساعت ایتالیایی-سوئیسی که لذت زندگی را با فلسفه خود بیان می کند و ساعت هایی که طراحی ایتالیایی و تکنولوژی سوئیسی را ترکیب می کند. زیبایی و ظرافت همراه با دقت در ساخت سوئیسی و کیفیت و عملکرد عالی ساعت های برند Anonimo باعث ارزشمند و محبوبیت آن ها شده است. ساعت های زیبا و مینیمال با جزئیات زیاد با نگرش کاملا مدرن به زندگی! برخی از ساعت های این مجموعه برای غواصان و ملوانان بسیار مناسب بوده و به همین منظور ساخته شده اند. قیمت ساعت های این برند بالاست.

22. سوئیس تایم

یکی از موفق ترین برندهای ساعت سوئیسی، سوئیس تایم است. ساعت های Swiss Time منعکس کننده سال ها تلاش و خلاقیت هستند. این برند طیف گسترده ای از ساعت های منحصر به فرد را ارائه می دهد و شخصیت شما را از سایرین متمایز می کند. این برند پویا، شیک و در عین حال ساده و تمیز است. علاوه بر این، این برند ساعت های مچی تولید می کند که تعادل مناسبی را بین طرح های مدرن و سنتی حفظ می کند.

23. Agner

برند آلمانی Agner محصولات متنوعی از جمله ساعت تولید می کند. ساعت های این برند ساخت کشور سوئیس بوده و جزو بهترین برندهای ساعت زنانه و مردانه می باشد. هر ساعت آگنر طراحی و زیبایی منحصر به فردی دارد که با مد مدرن و لوکس مطابقت دارد. لوگوی این برند به شکل نعل اسب طراحی عالی و خاص می باشد. قیمت ساعت های این برند در حال افزایش است.

در پایان در این مقاله با برندهای ساعت سوئیسی یا برندهایی که ساعت آنها ساخت سوئیس است آشنا شدید. همانطور که گفته شد، استانداردهایی وجود دارد که کیفیت و قابلیت اطمینان ساعت های ساخت سوئیس را تضمین می کند. بنابراین اگر خواهان ساعتی با کیفیت و بادوام هستید، ساعت های ذکر شده در بالا می توانند انتخاب خوبی باشند. خرید یک برند ساعت سوئیسی ساده ترین راه برای اطمینان از یک ساعت خوش ساخت، جذاب و بادوام است.

سوالات متداول درباره برند های ساعت سوئیسی

بهترین مارک های ساعت سوئیسی کدامند؟

از بهترین برندهای سوئیسی در ایران می توان به Swiss Time، Aigner، Salvatore Ferragamo، Anonymous، Albert Riley، Seven Fridays، Fortis، Rolex، Omega و Tag Heuer اشاره کرد.

از کجا می توانم ساعت سوئیسی بخرم؟

فروشگاه اینترنتی درین واچ نماینده رسمی برندهای مختلف سوئیسی می باشد. می توانید ساعت های سوئیسی مورد علاقه خود را از این وب سایت فروشگاه خریداری کنید.

چگونه می توانم از اصل بودن ساعت سوئیسی که خریدم مطمئن شوم؟

اگر ساعت سوئیسی خود را از فروشگاه درین واچ خریداری کرده اید، می توانید از اصل بودن آن مطمئن باشید. همچنین با خرید، گارانتی معتبری دریافت می کنید که ارزش آن را ثابت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *