مجله گالری ساعت درین

ساعت مچی ضد آب مردانه 

ساعت مچی ضد آب مردانه

از آنجا که یکی از تقاضاهای مهم بازار ساعت، ساعت مچی ضد آب مردانه است و همچنن از کالاهای پررکاربرد بازار است در این مقاله سعی در معرفی ویژگی‌های مهم برای خرید یک ساعت مچی ضد آب مردانه به شما کردیم، با ما همراه باشید.

خرید ساعت مچی ضد آب مردانه

ساعت های مچی علاوه بر نشان دادن زمان، می توانند نقش مهم و تزئینی در استایل فرد داشته باشند. یکی از ویژگی های کلیدی مورد انتظار از یک ساعت مچی مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب و رطوبت است.

یکی از مهم ترین نکاتی که خریداران در این زمینه باید در نظر داشته باشند این است که مقاومت ساعت به معنای ضد آب بودن آن نیست! برای خرید ساعت مچی مردانه ضد آب با قیمت مناسب پیشنهاد می کنیم محصولات موجود در گالری سورن را مشاهده نمایید.

تفاوت بین ساعت مچی ضد آب و مقاوم به آب

تفاوت اصلی ساعت های ضد آب با ساعت های ضد آب در میزان مقاومت این محصولات در برابر نفوذ رطوبت و آب است. همانطور که از نام آن پیداست، ساعت های ضد آب عموماً در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و هیچ شیار یا شکافی برای ورود رطوبت ندارند.

از طرفی ساعت های ضد آب تا حدی در برابر رطوبت و ریختن قطرات آب روی آن ها مقاوم هستند و برای شنا و غواصی مناسب نیستند. برای خرید ساعت ضد آب با قیمت مناسب می توانید به سایت گالری سورن مراجعه کنید.

ساعت مچی ضد آب چگونه است؟

طراحان و سازندگان ساعت های ضد آب از روش های مختلفی برای ضد آب بودن این محصولات استفاده می کنند:

  • معمولا در مدل های مختلف ساعت های ضد آب و ضد آب از واشرهای حلقه ای پلاستیکی بین بدنه و قاب پشتی استفاده می شود.
  • هنگام نصب شیشه ساعت، مواد نگهدارنده مخصوص و واشر روی آن مهر و موم می شود.
  • برخی از بند های ساعت به بدنه ساعت پیچ می شوند که مقاومت ساعت در برابر آب را دو برابر می کند.

چگونه از ساعت مچی ضد آب مردانه نگهداری کنیم؟

اگر یک ساعت مردانه از گالری سورن خریداری می کنید، بهتر است نکاتی برای مراقبت از این محصولات داشته باشید. از آنجایی که در اکثر مدل های ساعت ضد آب از واشر لاستیکی استفاده می شود، بهتر است ساعت خود را در معرض حرارت قرار دهید. ساعت های مقاوم در برابر حرارت می توانند مقاومت خود را در برابر جذب آب افزایش دهند.

علاوه بر این، به مرور زمان خطر پوسیدگی مهر و موم پشت ساعت وجود دارد. بنابراین بهتر است این واشرها را به صورت دوره ای تعویض کنید.

ویژگی های ساعت مچی ضد آب مردانه

ضد آب بدون درجه

این نوع ساعت ها که فاقد تعداد و درجه ضد آب هستند، تنها در برابر پاشیدن اتفاقی آب مانند باران یا آب هنگام شستن دست ها مقاوم بوده و برای استخر و حمام مناسب نیستند.

ضد آب تا 50 متر یا پنج برابر فشار آب

با ساعت های سازگار تا عمق 50 متری آب، می توانید به توالت بروید یا با خیال راحت در استخرهای کم عمق شنا کنید. اما شیرجه رفتن در آب با این ساعت ها توصیه نمی شود.

ضد آب تا 100 متر یا فشار آب 10 بار

این نوع از ساعت‌ها برای شنا در استخر و دریاهای کم عمق با پرش گزینه مناسبی بوده و حتی با آن‌ها می‌توان غواصی‌های کم عمق را نیز انجام داد.

ضد آب تا 200 متر یا فشار آب 20 بار

ساعت ضد آب تا عمق 200 متر برای شنا در آب های کمی عمیق تر با فشار 20 بار مناسب است و معمولا غواصان حرفه ای و شناگران با تجربه از این نوع ساعت استفاده می کنند.

ضد آب بالای 200 متر

ساعت هایی که بیش از 200 متر طراحی و ساخته شده اند، گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به غواصی حرفه ای در اقیانوس و آب های عمیق است. توجه داشته باشید که به این ساعت ها ساعت غواصی نیز می گویند.

بهترین برندهای ساعت ضد آب

ساعت‌های مچی مردانه ضد آب برای کسانی که در طول روز دائماً با آب کار می‌کنند یا حداقل می‌خواهند بدون نگرانی دست‌های خود را بشویند، گزینه‌ای ایده‌آل است.

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های مشترک تمامی ساعت های اورجینال و اورجینال ضد آب بودن ساعت می باشد پس حتما در هنگام خرید به اصل بودن ساعت دقت کنید. در ادامه تعدادی از بهترین مدل های ساعت ضد آب را معرفی می کنیم.

ساعت کاسیو

ساعت کاسیو به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ساعت در جهان، به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد بسیار محبوب است. ساعت های کاسیو علاوه بر ضد آب بودن در عمق های مختلف، از استحکام، دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

ساعت جی شاک

ساعت جی شاک یکی از بادوام ترین ساعت های ضد آب است که برخی از آن ها تا عمق 200 متری فشار آب را تحمل می کنند که گزینه خوبی برای غواصی و فعالیت های آبی به حساب می آید.

قیمت ساعت ضد آب مردانه

اگر قصد خرید ساعت ضد آب را دارید، توجه داشته باشید که هر درجه ای از ضد آب بودن بالاتر از قیمت نهایی محصول خواهد بود. قیمت سایر عوامل نیز بر قیمت نهایی این محصولات تاثیرگذار است. برخی از عوامل تجهیزاتی بر قیمت ساعت های ضد آب عبارتند از جنس به کار رفته در ساختار ساعت، فناوری های به کار رفته در آن، ظاهر و… اشاره کرد.

گالری درین معتبرترین منبع برای خرید اینترنتی ساعت ضد آب است که د آب بودن ساعت یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که اکثر خریداران از ساعت‌های مچی ضد آب انتظار دارند که از این ویژگی برخوردار باشند. ساعت‌های ضد آب بر اساس میزان مقاومت خود در برابر نفوذ آب به انواع مختلفی دسته‌بندی شده که می‌توان بر حسب نیاز هر یک از آن‌ها را خریداری نمود.

گالری ساعت مچی درین یکی از معتبرترین مراجع خرید ساعت مچی ضد آب مردانه بوده که این محصولات را با حفظ کیفیت و قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان تقدیم می‌کند. به منظور بازدید از مدل‌های مختلف ساعت‌های ضد آب و اطلاع از قیمت و مشخصات هر مدل می‌توانید از بخش محصولات بازدید فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *