مجله گالری ساعت درین

مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس

مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس

در این مقاله به مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس می پردازیم. لازم به ذکر است که اگرچه هر دو خط ساعت توسط کاسیو تولید می شوند اما مستقل از یکدیگر عمل می کنند. کاسیو شرکت مادر هر دوی این برندهای ساعت است. از آنجایی که آنها از یک شرکت هستند، ممکن است تعجب کنید، آیا این بدان معنی است که آنها یکسان هستند؟ یا مهارت های مشابهی دارند؟ از برخی جهات، بله، آنها شباهت هایی دارند اما در برخی دیگر بسیار متفاوت هستند.

هدف از این مقاله مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس است تا ببینیم آیا یکی از این ساعت های کاسیو بهتر از دیگری است یا خیر. ما نگاهی دقیق‌تر به تمام کیفیت‌های این دو برند ساعت از نظر ساختار، ویژگی‌ها و قیمت خواهیم داشت. امیدواریم با مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس بتوانیم متوجه شویم که کدام یک از این دو ساعت کاسیو در کل بهتر است.

هدف ایجاد دو برند ادیفایس و جیشاک چه می باشد؟

اگرچه G-Shock و Edifice هر دو ساعت کاسیو هستند اما طراحی این دو ساعت متفاوت است. بیایید نگاهی گذرا به این موضوع بیندازیم که هر برند ساعت برای چه کاری است.

هدف از ساخت ساعت های جیشاک چیست؟

G-Shock اولین بار در دهه 1980 وارد بازار ساعت شد. او تا به حال طرفداران زیادی پیدا کرده است. ساعت های جیشاک به گونه ای طراحی شده اند که تا حد امکان بادوام و مقرون به صرفه باشند. این ساعت برای فعالیت در فضای باز، ورزش، کمپینگ و حتی در محیط های نظامی نیز عملکرد خوبی دارد.

دوام و طول عمر ساعت های G-Shock تقریباً در این صنعت افسانه ای است. این ادعاها اغلب با نمایش هایی که کاسیو برای نشان دادن دوام این ساعت ها برگزار می کند، پشتیبانی می شود. شاید معروف ترین خط ساعت در کاتالوگ کاسیو جیشاک باشد و دلیل خوبی دارد زیرا G-Shock با زیبایی مدرن و دوام باورنکردنی خود بازار را منفجر کرد و متحول کرد. G-Shock به دلیل ساختار بادوامش در بین علاقه مندان به ورزش و فضای باز بسیار محبوب است.

هدف از ساخت ساعت های ادیفایس چیست؟

ساعت های Edifice پاسخ کاسیو به دوستداران ساعت های شیک است. این برند همچنین به خاطر ساعت های زیبا و شیک با قیمت های مقرون به صرفه شناخته شده است. این طراحی شده است تا به شما این احساس را بدهد که در یک لباس رسمی یا محبوب تر از همیشه هستید. ساعت های Edifice ظاهری زیبا و در عین حال اسپرت دارند. بنابراین حتی اگر برای تجارت بیشتر طراحی شده است، هنوز هم می تواند با لباس های روزمره به خوبی کار کند.

مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس از نظر ساخت

G-Shock

ساعت های جی شاک اکثراً از همین فرمول پیروی می کنند. آنها از نظر ساختاری سالم طراحی شده اند و این را در ساخت و کیفیت کلی آنها خواهید دید. این ساعت ها در برابر ضربه و محیط های خشن بسیار مقاوم هستند. اول از همه، همه آنها تا عمق 200 متری آب مقاوم خواهند بود. کیس های شوک G معمولا رزینی هستند و اکثر تسمه ها پلاستیکی هستند. شیشه صفحه نمایش آنها از کریستال معدنی ساخته شده است.

اکثر جی شاک ها گرد به نظر می رسند، با این حال، مدل هایی وجود دارند که بیشتر مستطیلی هستند. تمام ساعت های جی شاک دیجیتال هستند، اگرچه بسیاری از مدل ها علاوه بر نمایشگر دیجیتال دارای عقربه های آنالوگ هستند. ساختار منحصر به فرد G-Shock به آن اجازه می دهد تا سطح بالایی از مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر آب و حتی مقاومت در برابر دمای پایین را داشته باشد.

ساعت های G-Shock عموما ساختار محکمی دارند. این طرح‌ها تمایل به ترکیب رنگ‌ها و زیبایی‌های پر جنب و جوش و جسورانه دارند و آن‌ها را برای جوانان بسیار جذاب می‌کنند. به طور کلی، G-Shock خود را به عنوان یکی از قابل اعتمادترین ساعت های فضای باز و ورزشی در محدوده قیمتی انعطاف پذیر ثابت کرده است.

Edifice

ساعت ادیفایس با تاکید بر سبک، یکی از چشمگیرترین ساعت های موجود در کاتالوگ کاسیو است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک ساعت حرفه ای با قیمت مناسب هستند. اگرچه ساعت های Edifice به اندازه جی شاک بادوام نیستند اما به هیچ وجه شکننده نیستند. آنها تا عمق 100 متری آب مقاوم هستند. این ساعت ها دارای قاب های فولادی ضد زنگ هستند.

برخی از بندها چرمی، برخی رزینی، برخی پلاستیکی هستند. ساعت ادیفایس مانند G-Shocks از کریستال معدنی ساخته شده است. اکثر ساعت های Edifice گرد هستند، اگرچه برخی مستطیل شکل هستند. برخی از ساعت های ادیفایس دارای نمایشگر کاملا آنالوگ هستند. برخی دیگر نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال را با هم ترکیب می کنند.

ویژگی های استثنایی ساعت های ادیفایس

یکی از بارزترین ویژگی های ساعت های ادیفایس استفاده از فناوری خورشیدی است. برای آن‌هایی که نمی‌دانند، Tough Solar یک باتری با انرژی خورشیدی امضا شده کاسیو است و یکی از ویژگی‌های معمول بخش ساعت آن‌ها است. برخی از مدل های پیشرفته Edifice نیز از Waveceptors استفاده می کنند، به این معنی که این ساعت ها به طور خودکار زمان را با استفاده از ساعت های اتمی و امواج رادیویی کالیبره می کنند. آخرین مدل‌ها از اتصال بلوتوث نیز استفاده می‌کنند که قابلیت‌های آن‌ها را بیشتر می‌کند. ادیفایس جذابیت خاص خود را دارد که کاملاً با سایر برندهای ساعت کاسیو مانند G-Shock و Pro-Trek متفاوت است.

مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس از نظر ویژگی ساختاری

آنچه می خواهیم به آن بپردازیم ویژگی های این ساعت ها است.

ویژگی های ساختاری G-Shock

وقتی صحبت از ویژگی‌ها می‌شود، G-Shocks به اصول اولیه پایبند است. ساعت، کرونومتر، نمایشگر تاریخ، زنگ هشدار و چراغ را پیدا کرده و خواهید دید. تمام ساعت های جی شاک این ویژگی های اساسی را دارند. با این حال، مدل های پیشرفته با ویژگی های اضافی مانند شارژ خورشیدی، دماسنج و کرنوگراف وجود دارد.

ویژگی های ساختاری Edifice

ساعت های Edifice همچنین دارای کرونومتر، تایمر، زنگ هشدار، نمایش تاریخ و نور پس زمینه خواهند بود. و اغلب دارای کرنوگراف هستند. برخی نیز از انرژی خورشیدی استفاده می کنند. ویژگی‌هایی را در ساعت‌های ادیفایس خواهید دید که در G Shocks نخواهید یافت. به عنوان مثال، برخی از مدل ها می توانند از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل شوند تا داده های کرنوگراف را ردیابی کنند.

مقایسه ساعت مچی جیشاک و ادیفایس از نظر قیمت

ساعت های ادیفایس ممکن است گزینه های پیشرفته تری نسبت به جی شاک داشته باشند. کاسیو برندی است که به دلیل تولید ساعت های مقرون به صرفه شناخته شده است، بنابراین هر دوی این ساعت ها قیمت رقابتی دارند.

وقتی صحبت از یک ساعت ورزشی به میان می‌آید، می‌توانید بسیاری از ساعت‌های Edifice را با قیمت کمتری نسبت به Seiko یا Orient پیدا کنید. جی شاک نسبت به ساعت های بادوام دیگر مانند Luminox ارزان تر است. در کل قیمت ساعت های ادیفیاس و جیشاک با هم مقایسه نمی شوند. زیرا هر دو برند ساعت های نسبتا مقرون به صرفه ای دارند. قیمت ساعت جیشاک از 2 میلیون تا 24 میلیون تومان متغیر است. قیمت ساعت‌های ادیفایس از 2 تا 16 میلیون تومان متغیر است.

مقایسه قیمت جی شاک و ادیفایس

نکات کلیدی جیشاک و ادیفایس

جی شاک

  • دوام بیشتری دارد.
  • به طور متوسط ​​ارزان تر است.
  • اکثر ویژگی های اساسی را دارد.

ادیفایس

  • زیبا به نظر می آید.
  • امکانات بیشتری وجود دارد.
  • معمولاً گرانتر است.
  • به اندازه جی شاک مقاوم نیست.

نتیجه

همانطور که دیدیم، دو برند ساعت جی شاک و ادیفایس در این مقایسه برنده هستند. ساعت های G-Shock و Edifice دو عملکرد متفاوت دارند. ساعت های بادوام تری را با هزینه بسیار کمتر تولید می کند. ساعت های G شوک برای هدف مورد نظر خود، فعالیت های خارج از منزل و محیط های خشن به خوبی کار می کنند. ساعت های Edifice انتخاب خوبی برای مراسم رسمی مانند عروسی، محیط های شرکتی یا گلف هستند. ساعت Edifice نسبت به G-Shocks امکانات بیشتری دارد.

بنابراین برای نتیجه گیری، ساعتی که انتخاب می کنید باید به فعالیت هایی که در هنگام پوشیدن آن انجام می دهید بستگی داشته باشد. و قطعا می توانید هر دو ساعت G-Shock و Edifice را برای مناسبت های مختلف داشته باشید!

همانطور که گفتیم مقایسه دو برند GShock و Edifice که مجموعه کاسیو را تشکیل می دهند کار ساده ای نیست. چون هر دو ساعتی بادوام و زیبا هستند و انتخاب شما بستگی به نحوه استفاده از آنها در کارتان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *